Heeft jouw commissie ook nieuwe/extra leden nodig?

23-6 Nieuws


Vrijwilligers zoals jullie zijn goud waard maar, zoals jullie weten, kunnen we altijd extra handen gebruiken! Zonder jullie inzet kan de Doornse Hockeyclub niet bestaan en kunnen onze kinderen en wij bijvoorbeeld niet hockeyen, feesten en toernooien organiseren, teams indelen of met onze leden communiceren. 

Ook dit jaar gaan er weer vrijwilligers stoppen, na vaak jaren trouwe "dienst", en hebben we weer nieuwe handen nodig. De regel is altijd dat je zelf (met je mede commissieleden) verantwoordelijk bent voor je opvolger. De laatste twee jaar hebben we elkaar, door Corona, niet of minder gezien langs de lijn, op het veld of aan de bar. Dat betekent dat de werving voor nieuwe vrijwilligers niet altijd makkelijk ging en gaat, en dat is een understatement. Maar daar gaan we elkaar bij helpen!

Voor komend hockeyjaar willen we daarom toch op een persoonlijke manier mensen infomeren en enthousiasmeren om zitting te nemen in een commissie, en wel tijdens de Witte Rook Sessies van de Jongste Jeugd en de Jeugd. 

De ouders van de teams komen dan bij elkaar om de teamtaken te verdelen en/of zich evt. aan te sluiten bij een commissie. Voorheen deelden we lijsten uit waarop men haar/zijn interesse kon aangeven, waarna er contact met ze werd opgenomen. Dit keer is het idee om er als commissie fysiek aanwezig te zijn en persoonlijk mensen te kunnen informeren en werven. Dat werkt toch altijd beter dan online of op papier.
 
Op zaterdag 25 juni vinden de Witte Rook Sessies plaats voor de Jongste Jeugd van 10:00 - 11:00 uur. Veel van deze ouders zijn nieuw op de club, in Doorn of bij het hockey, en zijn nog niet van alles op de hoogte. Maar wellicht juist wel extra geïnteresseerd om meer betrokken te worden en mensen te leren kennen.

Op zondag 26 juni vinden de Witte Rook Sessies plaats van de Jeugd, van 12:00 (D lijn) tot 15:15 (A lijn) uur.

Dus wil je extra aandacht vragen voor jouw commissie, en actief mensen informeren en werven? Kom dan naar de club op (een van) die momenten, of verdeel het binnen je commissie zodat er altijd iemand is. Wie weet hebben jullie dan voor de vakantie jullie commissie weer voltallig! 
Spandoeken, informatieflyers, iets lekkers, limonade, foto's, filmpjes.... Alles mag.

Graag delen in je appgroep van je commissie. We zullen een tafel vrij houden voor de "banenmarkt".

Mocht je vragen hebben, mail dan naar Anette Djajadiningrat via [email protected].

Hartelijk dank voor jullie inzet en tot 25 en/of 26 juni! 



 
23-6-2024 Algemeen